شرکت رنگ‌های صنعتی ایران ، کارآفرین برتر استان اصفهان درسال ۱۳۹۸ شد و لوح تقدیر این مراسم را از آن خود کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت رنگ های صنعتی ایران، در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان اصفهان که در روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ با حضور استاندار استان اصفهان، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیران سازمان صمت، مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و همچنین جمعی از صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار گردید، شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان کارآفرین برتر این استان در سال ۹۸ انتخاب شد. 

گفتنی است که شرکت رنگ‌های صنعتی ایران از بین حدود ۴۰۰ شرکت کاندید در استان اصفهان، به عنوان کار آفرین برتر در سال۱۳۹۸ انتخاب شد  و لوح تقدیر این موفقیت را از دکتر فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی دریافت نمود .

فرامرز دهقانی، رییس هیات مدیره شرکت رنگ های صنعتی ایران درحاشیه این مراسم گفت: انتخاب شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان کارآفرین برتر، مسئولیت این شرکت،جهت بهبود مداوم کیفیت و کمیت محصولات و توجه به رونق تولید، را افزایش داده است و ما تلاش می کنیم با اتکا به تجربه طولانی خود در این حوزه و مسئولیتی که این عنوان بردوش ما قرار داده است، نسبت به افزایش فرایندهای کمی و کیفی محصولات و خدمات خود در سال آینده و سال های بعد توجه بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است که شرکت رنگ های صنعتی ایران، در شهریور سال ۱۳۶۱ به همت جمعی از متخصصین و صنعتگران زبده ایرانی و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰،۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی رازی اصفهان، به عنوان یکی از قطب های صنعت رنگ کشور، آغاز به فعالیت نمود.
این شرکت از بدو تاسیس، به عنوان یکی از پیشگامان تولید رنگ های صنعتی کشور، همواره حفظ بالاترین کیفیت و بهبود مستمر فنی را در دستور کار خود قرار داده است. به گونه ای که هم اکنون افتخار همکاری با بیش از ۱۵ فارغ التحصیل رشته مهندسی پلیمر – رنگ از دانشگاه صنعتی امیر کبیر را در واحد‌های مختلف تولید، فروش، R&D و کنترل کیفیت را دارد.
در ادامه گزارش تصویری این مراسم را ملاحظه می‌کنید: 

شرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهانشرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهانشرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهانشرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهانشرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهانشرکت رنگ‌های صنعتی ایران،کارآفرین برتر استان اصفهان

لوح تقدیر شرکت رنگ های صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button