در راستای افزایش دانش عملیاتی رنگ های صنعتی برای کاربران، شرکت رنگ های صنعتی ایران، به عنوان یکی از پیشگام ‌ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی که سابقه واقعی آن به چهار دهه قبل یعنی سال ۱۳۶۱ می رسد، اخیرا اقدام به تدوین و انتشار جامع ‌ترین راهنمای فنی رنگ های صنعتی (handbook) کرده است.

شرکت رنگ های صنعتی ایران، به عنوان یکی از پیشگام ‌ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی که سابقه واقعی آن به چهار دهه قبل یعنی سال ۱۳۶۱ می رسد، اخیرا اقدام به تدوین و انتشار جامع ‌ترین راهنمای فنی رنگ های صنعتی (handbook) کرده است.تیم تخصصی دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت دانش بنیان با مطالعه ای جامع و نیاز سنجی فنی و تخصصی تمام فعالان و شرکت های حوزه رنگ های صنعتی کشور، اقدام به تدوین این کتاب کرده است که به زودی فرایند انتشار آن به پایان رسیده و در اختیار علاقه مندان به تازه ‌ترین مبانی دانش، تکنیک و به کارگیری رنگ های صنعتی قرار خواهد گرفت.

درباره‌ی شرکت رنگ های صنعتی ایران

شرکت رنگ های صنعتی ایران که از ابتدای تاسیس علاوه بر حفظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن و بهبود مستمر فنی در تمام فرایند های کاری توجه به روزآمد سازی دانش فنی این حوزه را نیز در دستور کار خود قرار داده است، اکنون با تکیه بر تجربه طولانی تیم تخصصی و کارشناسان خود، و با بهره گیری از اندوخته چهار دهه فعالیت در زمینه تولید و خدمات مرتبط با رنگ های صنعتی، تلاش کرده است در این کتاب، مهم ‌ترین اصول و سرفصل های عملیاتی مرتبط با رنگ های صنعتی را با انطباق با دانش روز جهانی در اختیار علاقه مندان و مخاطبان قرار دهد.

در این کتاب شرکت رنگ های صنعتی ایران تلاش کرده است جای خالی یک کتاب جامع راهنمای انتخاب، به کارگیری و اجرای سیستم های پوششی رنگ های صنعتی را در راستای رسالت سازمانی خود پر کند.

هدف و رویکرد اصلی تدوین این اثر فاخر، از سوی شرکت دانش بنیان رنگ های صنعتی ایران، تلاش برای بهینه سازی روند ‌ها و فرایند های مرتبط با رنگ های صنعتی، چه از جانب تولید کنندگان و عرضه کنندگان و  چه از جانب مشتریان و صنعتگران است.

معرفی کتاب راهنمای جامع فنی رنگ های صنعتی ایران

کتاب راهنمای جامع فنی رنگ های صنعتی ایران در هفت فصل تدوین شده است که عناوین و سرفصل های اصلی این اثر ارزشمند به این شرح است:‌

فصل اول: آشنایی با روش های آماده سازی سطح.
فصل دوم: معرفی و بررسی خواص و کاربرد رنگ ‌ها و پوشش های صنعتی .
فصل سوم: معرفی سیستم های پوششی.
فصل چهارم: جدول کاربرد پوشش ‌ها .
فصل پنجم: روش های اعمال رنگ و پوشش های صنعتی .
فصل ششم: عیوب رنگ و نقص پوشش.
فصل هفتم: اطلاعات فنی محصولات (TDS) شرکت رنگ های صنعتی ایران .

کتاب راهنمای جامع فنی رنگ های صنعتی ایران در ۲۱۲ صفحه، به صورت تمام رنگی و با استفاده از کاغذ اعلای گلاسه، آماده سازی شده و به عنوان یک منبع کاملا ضروری برای تمام فعالان صنعت رنگ ایران؛ اعم از عرضه کنندگان، تولید کنندگان، صنعتگران و مشتریان محسوب می شود.

راه‌های دریافت کتاب راهنمای جامع فنی رنگ های صنعتی ایران

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه درخواست نسخه های این کتاب می توانند علاوه بر مراجعه به سایت رسمی شرکت رنگ های صنعتی ایران به نشانی RSI.CO.IR با شماره ۰۲۱۴۲۴۸۸ تماس بگیرند.

کتاب-راهنمای-جامع-رنگ-های-صنعتی-توسط-شرکت-رنگ-های-صنعتی-ایران-تدوین-شد
کتاب-راهنمای-جامع-رنگ-های-صنعتی-توسط-شرکت-رنگ-های-صنعتی-ایران-تدوین-شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button