مشاوره رنگ صنعتی راهبرد اصلی شرکت رنگ های صنعتی ایران

مشاوره رنگ صنعتی و ارائه اطلاعات اولیه به مشتریان و کسانی که در آستانه شروع پروژه ای هستند، یا درباره پروژه های انجام شده خود نیازمند کسب دانش و اطلاعات به روز اند، یکی از سیاست های اصلی شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان و مجریان اصلی انواع رنگ صنعتی در کشور است. 

تولید و اعمال میلیون ها تن رنگ صنعتی در طول چهار دهه فعالیت در صنعت رنگ کشور و پژوهش هایی که به موازات آن صورت گرفته، باعث شده است کارشناسان پویای این شرکت که همگی از دانش آموختگان دانشگاه های طراز اول کشور هستند، به مجموعه ای از اطلاعات کارشناسی و تخصصی دست پیدا کنند و براساس روش اجرایی مبتنی بر تشریک مساعی که راهبرد اصلی تیم مدیریتی این شرکت است، با اولین تماس در اختیار مشتریان اعم از خرد و کلان قرار می دهند. به اعتقاد ما نشر اطلاعات به‌روز و کاربردی یکی از راه هایی است که می تواند صنعت رنگ کشور را در مسیر توسعه به پیش ببرد. ضمن این که ترجمه و تولید محتوای مناسب برای دانش افزایی در حوزه رنگ صنعتی کشور نیز گامی به موازات همین مساله است. 

بنابراین تیم اجرایی و علمی شرکت دانش بنیان رنگ های صنعتی ایران به طور پیوسته این آمادگی را دارد که نه تنها برای افزایش دانش مشتریان و کارفرمایان خود، حتی برای تشریک مساعی و دانش افزایی همکاران دیگر، تجربیات خود را به اشتراک بگذارد. به این خاطر سیاست حداکثر مشاوره پیش از شروع هر پروژه ای و حداکثر پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش رنگ صنعتی، بعد از اجرای هر پروژه، از راهبردهای اصلی این شرکت است. 

مجموعه دانش کسب شده از مسیر اجرای ابرپروژه های رنگ صنعتی و همکاری با شرکت های بزرگی در صنایع مختلفی مانند نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان، صنایع و سازه های دریایی ذخیره ارزشمندی است که شرکت رنگ های صنعتی ایران با به اشتراک گذاری آن در راستای توسعه صنعت رنگ کشور گام برمی دارد. 

راه های تماس و ارتباط که در ذیل این صفحه مشاهده می کنید، ازجمله مسیرهایی است که کارفرمایان محترم، علاقه مندان و مشتریان بالفعل و بالقوه ما می توانند از طریق آن برای مشاوره رنگ صنعتی تماس بگیرند. 

مشاوره رنگ صنعتی

شبکه‌های اجتماعی رنگ‌های صنعتی ایران

LinkedIn
Telegram
WhatsApp

در صورت تمایل می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید

نام *
person
این فیلد را پر کنید
ایمیل *
email
این فیلد را پر کنید
تلفن
phone
این فیلد را پر کنید
متن
create
این فیلد را پر کنید

اطلاعات تماس شرکت رنگ های صنعتی ایران

آدرس

تهران، خیابان، نبش خیابان ۱۷ ، پلاک ۲۵۶، واحد ۸

ایمیل

info@rsi.co.ir

89772424 21 0

86111802 21 0

86111738 21 0

86110189 21 0

09103939430 – 09103939630

نشانی دفاتر شرکت رنگ های صنعتی، گوگل مپ

برای نقشه کامل روی View larger map کلیک کنید 

Call Now Button