صفحه ویژه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

اخبار و اطلاعات بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ایران (iran oil show)، رویدادهای مربوط به حضور شرکت رنگ های صنعتی ایران در این نمایشگاه و تازه ترین تحولات مربوط به صنعت رنگ ایران و انواع سیستم های پوششی را می توانید در این صفحه مطالعه کنید.

بیست و هفتم تا سی ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

شرکت رنگ های صنعتی ایران در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت رنگ های صنعتی ایران، به عنوان یکی از شرکت های قدیمی و باسابقه در زمینه صنعت رنگ ایران که کارنامه ای بالغ بر چندین دهه، توانسته است گامهای قابل ملاحظه ای در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی و سیستم های پوششی بردارد، ضمن حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، تلاش خواهد کرد ضمن ایجاد تعامل و همفکری با سایر همکاران خود، با مشتریان، صاحب نظران، مهندسین، کافرمایان و کلیه کسانی که در زمینه صنعت رنگ فعالیت می کنند، ارتباط موثرتری ایجاد کند.

علاقه مندان برای حضور در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می توانند با توجه به اطلاعات زیر ضمن حضور در محل غرفه این شرکت، از مشاوره ها و اطلاع رسانی های همکاران و مشاوران و کارشناسان فنی این شرکت، سوالات خود را در زمینه های مورد نظر مطرح کنند.

اطلاعات مربوط به حضور شرکت رنگ های صنعتی ایران (حامی رسمی نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی :

زمان بازدید: ۲۷ تا ۳۰ اردی بهشت ۱۴۰۲

محل غرفه: محل نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در خیابان سئول

شماره غرفه: سالن ۳۸B

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۴۸۸

اولین روز نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی با استقبال گسترده مخاطبین برگزار شد

روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه اولین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با استقبال قابل ملاحظه بازدید کنندگان برگزار شد و غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران در سالن ۳۸ B نیز یکی از روزهای شلوغ خود را پشت سر گذاشت.

در نخستین روز این رویداد متخصصین و کارشناسان شرکت رنگ های صنعتی ایران در محل غرفه این شرکت ضمن گفت و گو و پاسخ به سوالات مراجعین و اعضای سایر شرکت ها در زمینه نحوه تعامل و همکاری های احتمالی آتی وضعیت و موقعیت بازار – صنعت رنگ کشور صحبت کردند.

احتمال تعامل و همکاری های بعدی، از دیگر مواردی بود که مراجعین به غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران درباره آن پرسش هایی را مطرح می کردند.

مهمانان روز اول غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران 

در اولین روز فعالیت نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مهمانانی از سراسر کشور و از میان شرکت های مطرح صنعتی کشور به  عنوان مهمان در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران حاضر شدند که از آن جمله می تواند به مهمانان زیر اشاره کرد:‌

  • دکتر محسن قدیری، مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان و تیم همراه
  • مهندس حسن گلمکانی، مدیر فنی شرکت نفت فلات قاره و تیم همراه
  • دکتر نجیبی، معاون مالی و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان و تیم همراه

لازم به ذکر است که بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش پتروشیمی امسال با حضور فعالان مستقیم این صنعت و کلیه مشاغل و شرکت های فعال در زمینه های جنبی و وابسته امسال از روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ در روزهای باقی مانده از این نمایشگاه و غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران در سالن ۳۸- B بازدید کنند.

افزایش ملاقات های تخصصی تیم های کارشناسی در دومین روز نمایشگاه

در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که روز ۲۸ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر بود، فضاهای تخصصی تری نسبت به روز اول نمایشگاه حاکم بود.

در این روز تیم های تخصصی و کارشناسان وابسته به شرکت ها و گروه های مختلف تلاش می کردند با ایجاد تعامل و طرح مباحث تخصصی تر به بررسی و تحلیل یک سال گذشته در زمینه بازار و صنعت مربوط به حوزهای پتروشیمی و صنایع وابسته بپردازند.

در این روز تیم کارشناسی و تخصصی شرکت رنگ های صنعتی ایران علاوه بر پاسخ گویی به سوالات و مباحث تخصصی مراجعین در محل غرفه این شرکت، تلاش کردند با حضور در غرفه برخی از شرکت های همکار، به تعامل عمیق تری با همکاران خود بپردازند.

بر این اساس تیم مهندسی و کارشناسی شرکت رنگ های صنعتی ایران با بقیه کارشناسان برخی از شرکت های فعال در زمینه نفت و گاز که در محل نمایشگاه فعال هستند، دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید های تخصصی از غرفه ها از جمله بازدید از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران بیشتر از روز گذشته بود و میهمانان تخصصی بیشتری در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن حضور در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران مسیرهای تعامل و همکاری در آینده را بررسی کردند و به طرح مباحث تخصصی در زمینه صنعت رنگ ایران پرداختند.

از جمله تیم های تخصصی و کارشناسی که در دومین روز در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران حاضر شدند به این موارد می توان اشاره کرد:‌

  • تیم کارشناسی و تخصصی شرکت کشتیرانی قشم
  • تیم کارشناسی و تخصصی از شرکت رامکو
  • کارشناسان و مهندسین فعال در پالایشگاه تهران
  • متخصصین و کارشناسانی از شرکت مناطق نفت خیز جنوب
  • تیم کارشناسی اعزامی از انجمن لوله سازی ایران
  • گروه بازدید کننده از گروه مپنا
  • تیم بازدید کننده حاضر در نمایشگاه از سوی نیروگاه پرند

بازدید وزیر نفت از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

همچنین در دومین روز فعالیت نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور وزیر نفت در نمایشگاه و بازدید از برخی از غرفه های این رویداد صنعتی و بین المللی کشور از دیگر مسائل قابل ذکر بود.

بازدید بیشتر میهمانان خارجی از نمایشگاه

یکی دیگر از وجود تمایز دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور گسترده تر بازدید کنندگان بین المللی با ملیت های مختلف در نمایشگاه و بازدید آنها از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران بود.

در این راستا بازدیدکنندگان و کارشناسانی از کشورهایی چون هند، سریلانکا و دیگر کشورهای صاحب صنعت ضمن حضور در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران با دستاوردها، تولیدات و فعالیت های این هلدینگ صنعتی از نزدیک آشنا شده و با ابعاد صنعت تخصصی رنگ ایران آشنا شدند.

علاقه مندان می توانند در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، برای بازدید از این نمایشگاه و غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران در سالن ۳۸ B حاضر شوند.

گفتنی است که بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت های بین المللی و تعداد زیادی از شرکت های فعال در حوزه نفت، پالایش، پتروشیمی، رنگهای صنعتی و سایر حوزه های وابسته صنعتی، علمی و مالی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

حضور دکتر علی عسگری، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران

در سومین روز از فعالیت نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دکتر عبدالعلی علی عسگری، مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران حاضر شده و با مدیرعامل، کارکنان و کارشناسان این شرکت گفت وگو کرد.

دکتر علی عسگری در این دیدار ضمن آشنایی با دستاوردها و پیشرفت های شرکت رنگ های صنعتی ایران ونقش این شرکت در توسعه بنیادین صنعت رنگ کشور با برخی از اهداف توسعه ای و چشم اندازهای پیش روی این مجموعه آشنا شد.

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در بازدید خود از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران ضمن ابراز خرسندی از تحولات و دستاوردهای این شرکت در طول چند دهه فعالیت خود، ابراز امیدواری کرد که شرکت هایی چون رنگ های صنعتی ایران بتوانند در مسیر توسعه صنعت رنگ کشور گام های موثری بردارند.

وی در این دیدار با اشاره دستاوردهای شرکت رنگ های صنعتی ایران اظهار داشت که شرکت های دانش بنیان کشور می توانند در مسیر توسعه صنایع کشور و توسعه اقتصادی و دستیابی به افق های تعریف شده کشور بسیار موثر باشند.

دکتر علی عسگری در برنامه بازدید خود از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران و گفت وگو با دست اندرکاران و مدیران این شرکت دستاوردهای این مجموعه را مثبت ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد شرکت های ایرانی بتوانند در خودکفایی صنعت رنگ کشور موثر عمل کنند. 

گفتنی است که نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی در بیست و هفتمین رویداد بین المللی و در روز سوم خود با استقبال گسترده بازدید کنندگان مواجه شد. 

این نمایشگاه روز شنبه نیز دایر است و علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران در روز شنبه، آخرین و چهارمین روز نمایشگاه به سالن ۳۸ ‌B در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کنند. 

تخصصی‌تر شدن رویدادها و ملاقات‌ها در روز پایانی نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی

در چهارمین و آخرین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، اُیل شو (iran oil show) که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شد، بیشتر ملاقات ها، بازدیدها و رویدادهای این نمایشگاه به شکل بارزی تخصصی تر و هدفمند تر بودند.

رفت و آمد تیم های تخصصی و کارشناسی در سطح نمایشگاه و حضور در غرفه های مختلف از ویژگی های بارز آخرین روز نمایشگاه ٰبیست و هفتم بود که این مساله درباره غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران نیز مصداق داشت.

در روز پایانی نمایشگاه، حضور بیشتر گروه های تخصصی، مدیران عامل، مدیران ارشد و کارشناسان صنایع مختلف حوزه نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و صنایع وابسته درغرفه شرکت رنگ‌های صنعتی ایران را شاهد بودیم.

ملاقات‌های اختصاصی تیم کارشناسی شرکت رنگ های صنعتی ایران با سایر شرکت ها

علاوه بر تماس ها و ملاقات‌های تخصصی در محل غرفه شرکت، در روز پایانی، تیم بازرگانی و فنی رنگ های صنعتی ایران تلاش کردند با حضور در محل غرفه شرکت ها و برند‌های معتبر در حوزه صنایع مختلف، به صورت فشرده، ضمن ارائه اطلاعات فنی و دستاوردهای تازه شرکت، راه‌های ارتباطی مختلف را با این شرکت ها مبادله یا تجدید کنند.

در همین راستا، تیم کارشناسی شرکت رنگ های صنعتی ایران توانست با مدیران ارشد و مهندسین شرکت نفت و گاز پارس (POGC) مذاکرات سودمندی داشته باشند.

حضور تیم های بین‌المللی در غرفه رنگ های صنعتی ایران

چندین تیم بازدید کننده بین‌المللی درغرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران و ایجاد کانال های ارتباطی برای همکاری های بعدی و اطلاع از فهرست محصولات، دستاوردها و خدمات شرکت رنگ های صنعتی ایران از دیگر موارد قابل ذکر در روز پایانی نمایشگاه بود.

بازدید وزیر نفت از بیست‌ وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

وزیر نفت در نخستین دقایق روز پایانی بیست‌ وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دراین نمایشگاه حاضر شد. جواد اوجی در این بازدید از قسمت های مختلف نمایشگاه از جمله ستاد خبری آن بازدید کرد.

فهرست تیم‌های بازدیدکننده از غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران

در روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه نفت برخی از بازدید ها و مذاکرات صورت گرفته در محل غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران به این شرح بودند:‌

  • بازدید و گفت و گوی تیم تخصصی شرکت ایران ترانسفر
  • حضور و بازدید گروه اعزامی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا
  • تیم کارشناسی و مدیران شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم
  • تیم کارشناسی و مهندسی پالایش نفت بندرعباس
  • مدیر عامل و هیات همراه شرکت پتروشیمی خوزستان
  • تیم کارشناسی و مهندسی شرکت فرادست انرژی فلات
  • و تعدادی از شرکت های پیمانکار در زمینه صنایع نفت و گاز

بازدید از غرفه های دیگر توسط مدیرعامل شرکت رنگ های صنعتی ایران

مدیر عامل شرکت رنگ های صنعتی ایران و تیم همراه در روز پایانی نمایشگاه با حضور در غرفه برخی از شرکت های مرتبط و همکار، مذاکراتی را در زمینه بهبود زمینه های تعامل و همکاری های آتی انجام دادند.

گفتنی است که تعدادی از شرکت ها و مراجعین غرفه شرکت رنگ های صنعتی ابراز تمایل کردند که در زمینه آموزش منابع انسانی و پرسنل خود از چندین دهه تجربه این شرکت استفاده کنند و در این راستا مذاکراتی انجام شد.

نمایشگاه بیست و هفتم در ایستگاه پایانی با ۱۵۰۰ شرکت

در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط حضور داشتند. این نمایشگاه مهمترین رویداد کشور در زمینه صنایع مرتبط با صنعت نفت است.

بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر بود.

شرکت رنگ های صنعتی ایران در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

فرم تعامل: ثبت مشخصات ابتدایی مخاطبان شرکت رنگ های صنعتی ایران

کلیه مهمانان، بازدیدکنندگان، همکاران، متخصصین و صاحبان صنایع و فعالان صنعت رنگ و پوشش های صنعتی کشور و حوزه بین‌الملل، می توانند با درج نام و ایمیل خود با استفاده از فرم زیر، این فرصت را در اختیار کارشناسان و متخصصان شرکت رنگ های صنعتی ایران قرار دهند تا در صورت لزوم، برای ایجاد تعامل دو سویه، در فرصت مقتضی، برای آن ها ایمیل ارسال کنند.

نوشتن نام و ایمیل ضروری است
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
Call Now Button