انتخاب شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان واحد تولیدی برتر کشور در سال ۱۴۰۲

طی مراسمی که روز شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۲ ، به مناسبت روز ملی صنعت و معدن و با حضور مسئولانی از سه قوه کشور برگزار شد، شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان واحد تولیدی برتر کشور در سال ۱۴۰۲ انتخاب و تندیس این مراسم و لوح تقدیر را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

در این مراسم که روز شنبه دهم تیرماه در سالن اجلاس تهران و با حضور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور برگزار شد، مهندس جواد شایق، مدیر عامل شرکت رنگ های صنعتی ایران، تندیس و لوح  افتخار واحد  تولیدی برتر کشور را از دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

علاوه بر رییس جمهور و وزیر صمت، در این همایش بزرگ سالیانه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت صمت و جمعی از دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن  کشور حضور داشتند که طی آن علاوه بر شرکت رنگ های صنعتی ایران تعدادی از واحدهای برتر تولیدی و صنعتی کشور در حوزه های مختلف به عنوان منتخبین سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

در این مراسم، عباس علی آبادی، وزیر صمت، نمایندگان برخی تشکل‌ها و مدیرانی از بنگاه‌های صنعتی و معدنی کشور سخنانی ایراد کردند و در ادامه ۵۸ واحد نمونه، سه خوشه صنعتی ۲ کارآفرین و ۲ شهرک صنعتی منتخب معرفی شدند.

مهندس جواد شایق، مدیر عامل شرکت رنگ های صنعتی ایران، در حاشیه این مراسم، طی گفتگویی، ضمن ابراز خرسندی از کسب این افتخار ارزشمند برای شرکت رنگ های صنعتی ایران از همه همکاران شرکت در بخش های مختلف، دفتری، ستادی و کارخانه، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد شرکت در سایه تلاش و خلاقیت همکاران مجموعه ادامه پیدا کند.

به گفته مهندس جواد شایق، تعهد کاری و مشتری مداری در کنار توجه ویژه به کیفیت محصولات تولیدی منطبق با استانداردهای جهانی از راهبردهای اصلی شرکت رنگ های صنعتی ایران است که خوشبختانه رضایتمندی ویژه ای برای مشتریان خود ایحاد نموده است.

شرکت رنگ های صنعتی ایران با حضور ۴۱ ساله در صنعت رنگ کشور، در سال های قبل نیز به عنوان کارآفرین برتر و شرکت دانش بنیان صنعتی  انتخاب شده بود. بیشتر کادر مدیریتی و فنی این شرکت از دانش آموختگان رشته مهندسی رنگ-پلیمر دانشگاه صنعتی امیر کبیر هستند که با بهره گیری از توان تخصصی و علمی خود جایگاه ویژه ای در صنعت رنگ برای شرکت به ارمغان آورنده اند.

این شرکت در زمینه تامین رنگ های صنعتی برای حوزه های مختلف صنعت از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، آب، فولاد و مس، خودروسازی ها، پیمانکاران بزرگ عمومی و شرکت های مختلف دیگر فعالیت  می کند و به عنوان مشاور امین همیشه در کنار مشتریان خود  قرار دارد.

گفتنی است که بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با شعار «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» در سالن اجلاس سران تهران کار خود را پایان داد.

انتخاب شرکت رنگ های صنعتی
شرکت رنگ های صنعتی واحد تولیدی برتر کشور - سال 402

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • شرکت رنگ های صنعتی ایران الحق لیاقت دریافت این جایزه را دارد. مدیران و مهندسین جوان و کاربلد این شرکت نشان دادند که با مدیریت نوین می توان موفقیت و پیشرفت برای کشور به ارمغان آورد.

    پاسخ
  • شرکت رنگهای صنعتی ایران یکی از تولید کنندگان خوب رنگ صنعتی در ایرانه. موفق باشید.

    پاسخ
  • غرفه شما در نمایشگاه رو دیدم. خوب و حرفه ای بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button