واحد تولیدی برتر استان اصفهان به رنگ های صنعتی ایران رسید. این تحول در نشست پاسداشت روز ملی صنعت و معدن در تاریخ هفدهم تیرماه ۱۴۰۲ در اصفهان با حضور دکتر علی نبوی، معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و  نوسازی صنایع ایران (ایدرو) روی داد. در این مراسم شرکت رنگ های صنعتی ایران موفق شد به عنوان واحد تولیدی برتر کشور دست پیدا کند. 

در این رویداد که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و مدیران سازمان صمت اصفهان برگزار شد، علاوه بر رئیس اتاق بازرگانی استان، تعدادی از صنعتگران استان نیز حاضر بودند. 

 سخنرانان در این گردهمایی سالیانه، ضمن اشاره به جلسه به چالش های پیش روی تولید و موانع آن،ِ از مسئولین ذی ربط درخواست کردند تا کمک برای تسهیل مشکلات صنعت در دستور کار قرار گیرد. 

در پایان این نشست برگزیدگان و واحدهای تولیدی برتر استان معرفی شدند که شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان واحد تولیدی برتر استان انتخاب و لوح تقدیر و تندیس واحد تولیدی برتر به مهندس جواد شایق، مدیر عامل این شرکت اعطا شد. 

شایان ذکر است که در تحولی دیگر، شرکت رنگ های صنعتی ایران موفق شد عنوان واحد تولیدی برتر کشور را نیز به دست آورد که در این رابطه، در تیرماه سال ۱۴۰۲، طی مراسمی که سالن اجلاس تهران برگزار شد، جایزه خود را در حضور رئیس جمهور، از دستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. 

واحد تولیدی برتر استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button