حضور شرکت رنگ های صنعتی ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان

در راستای توسعه بازارهای فرامرزی و گسترش تعاملات بین المللی در زمینه صنعت رنگ و مبادله تجربیات و دانش افزایی کارآمد، شرکت رنگ های صنعتی ایران امسال، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کشور ازبکستان حضوری فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رنگ های صنعتی ایران دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ازبکستان موسوم به  UzStroyExpo 2023 در روزهای سوم تا پنجم آبان ۱۴۰۲ برابر با بیست و پنجم تا بیست و هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود. 

در این نمایشگاه که در حوزه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع برگزار می شود علاوه بر شرکت رنگ های صنعتی ایران، حدود ۱۵ شرکت دانش بنیان ایرانی نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در زمینه دستاوردهای صنعت ساختمان را به شرکت های جهانی معرفی کنند. 

گفته شده است که این نمایشگاه یکی از مهم ‌ترین نمایشگاه های سالیانه صنعت ساختمان در شرق اروپا و منطقه آسیای مرکزی است که همه ساله فناوری های جدید و محصولات متنوع شرکت های جهانی را در زمینه صنعت ساختمان به بازارهای جهانی معرفی می کند. 

شرکت رنگ های صنعتی ایران در غرفه اختصاصی خود در این نمایشگاه در نظر دارد مجموعه گسترده ای از پوشش‌های کفپوش صنعتی، از جمله کفپوش اپوکسی ، رنگ‌های ساختمانی، رنگ صنعتی ، رنگ های دریایی و رنگ های ساحلی را ارائه کرده و دستاوردهای تیم تخصصی و فنی و تجربیات خود را در زمینه فناوری های تکمیلی صنعت ساختمان عرضه کند. 

علاوه بر معرفی و عرضه دستاوردهای نوین در زمینه پوشش های صنعتی و رنگ های صنعتی و ساختمانی، ملاقات با تیم های تخصصی از کشورهای دیگر و ایجاد فرصت های همکاری و گفت و گو در زمینه پروژه های مشترک از جمله اهداف تعیین شده برای تیم حاضر در نمایشگاه امسال ازبکستان معرفی شده است. شرکت رنگ های صنعتی ایران ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات برتر به مشتریان را رسالت خود دانسته و کمک رسانی به توسعه صنعت ساختمان و معماری  آن را از افتخارات خود می داند.

به این منظور این شرکت از دست اندرکاران و فعالان حوزه های مرتبط دعوت می نماید ضمن بازدید از غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه مذکور از محصولات و خدمات جدید ارائه شده دیدن  فرمایند.

علاقه مندان برای حضور در غرفه شرکت رنگ های صنعتی ایران می توانند برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر، با واحد روابط عمومی این شرکت به شماره ۰۰۹۸۲۱۴۲۴۸۸ تماس بگیرند. 

شایان ذکر است که شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه انواع رنگ های صنعتی و سیستم های پوششی مورد مصرف در صنایع بالادستی نفت و گاز، انتقال آب، صنایع معدنی و صنعت ساختمان با بیش از چهار دهه تجربه درخشان در راستای تحقق یافتن افق های توسعه ای تیم مدیریتی آن در این رویداد بین المللی حضور یافته است.

تاریخ نمایشگاه: ۲۵-۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با سوم تا پنجم آبان ماه ۱۴۰۲

محل غرفه:  ۱۰۷B Amir Temur str., Yunusobod district, Office 4с-۰۲ International Business Center

شرکت رنگ های صنعتی ایران در نمایشگاه ساختمان ازبکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button