رنگ های صنعتی ایران با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ازبکستان یا UzStroyExpo 2023 که در روزهای سوم تا پنجم آبان ۱۴۰۲ ۲۵ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ گام دیگری در زمینه توسعه ابعاد بین المللی تعاملات صنعتی، فنی و تجاری خود برداشت. 

به گزارش روابط عمومی شرکت رنگ های صنعتی ایران، در این نمایشگاه تخصصی که با حضور تعداد زیادی از شرکت های فعال در صنایع مختلف فعال در صنعت ساختمان برگزار شد، انواع سیستم های گرمایشی، سیستم های تهویه مطبوع و صنایع و خدمات جانبی ساختمانی، تامین آب، نجاری داخلی و تازه ‌ترین دستاوردهای شرکت ها و برند های جهانی عرضه شد. 

این رویداد، مکان مناسبی بود برای عرضه توانایی های شرکت های دانش بنیان ایرانی از جمله شرکت رنگ های صنعتی ایران که بتوانند در ارتباطی نزدیک با سایر شرکا و همکاران بین المللی خود نسبت به ارائه و دریافت دستاوردهای تازه اقدام کرده و تازه ‌ترین محصولات خود را در معرض دید جهانیان بخصوص کشورهای حوزه آسیای میانه قرار دهند. 

شرکت رنگ های صنعتی ایران در حالی در این نمایشگاه بین المللی حاضر شد که با بیش از چهار دهه تجربه در تولید انواع پوشش‌های کف، دیوار و سقف، ارتقای فناوری ها و معرفی محصولات جدید را از جمله اهداف استراتژیک خود قرار داده است. 

حضور کارشناسان فروش و تیم های فنی شرکت رنگ های صنعتی ایران در این رویداد بین المللی فرصتی مناسبی برای تبادل نظر با سایر کارشناسان، بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بود. 

نمایشگاه UzStroyExpo Tashkent یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت ساختمان منطقه است که هر سال شرکت‌های برتر و تولیدکنندگان معتبر این حوزه را گرد هم می آورد و حضور گسترده شرکت‌های بین‌المللی و ارائه‌دهندگان خدمات صنعت ساختمان در این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین کسب و کارها و صنعتگران نشانه اهمیت آن است. 

تیم اعزامی شرکت رنگ های صنعتی ایران توانست با ارائه محصولات و فناوری های نوین خود نقش بارزی در جلب توجه بازدیدکنندگان داشته باشد. 

همچنین مذاکرات و همکاری‌ تیم های فنی شرکت رنگ های صنعتی ایران با تعداد زیادی از نمایندگان و کارفرمایان محلی و بین‌المللی در کنار دیدار و مذاکرات مثمر ثمر با کارشناسان، از جمله دستاوردهای این حضور بین المللی بود که امکان سنجی خوبی برای گسترش همکاری‌ها و افزایش حضور شرکت در پروژه‌های بین‌المللی را میسر کرد. 

به گفته مدیران شرکت رنگ های صنعتی ایران حضور فعّال شرکت رنگ های صنعتی ایران در نمایشگاه UzStroyExpo Tashkent، و رویدادهای مشابه نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توسعه صنعت ساختمان و تحقق اهداف بین‌المللی آن است.

رنگ صنعتی و لاک الکل، مصالح سقف و نما، مواد عایق حرارت، صدا، صدا، رطوبت، مخلوط های ساختمانی خشک، مواد شیمیایی ساختمانی، محصولات سخت افزاری، مواد ضد آب، خانه های قاب پانل، ساندویچ پانل، کاغذ دیواری، تجهیزات تولید کاشی و سرامیک، کاشی کف، موزاییک، سنگ مرمر و گرانیت، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی و سایر کفپوش ها، طراحی معماری و توسعه منظر و… از جمله زیر مجموعه های نمایشگاه صنعت ساختمان ازبکستان در بخش صنعت بود. 

گفتنی است که توسعه بازارهای فرامرزی و گسترش تعاملات بین المللی در زمینه صنعت رنگ و مبادله تجارب و دانش افزایی مستمر، باعث شده است این شرکت حضور در رویدادهای بین المللی و داخلی را جزو سیاست های اصلی خود قرار دهد. 

 

رنگ های صنعتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button