وزیر محترم نفت از غرفه رنگ‌های صنعتی ایران در نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید نمود.

به گزارش مسئول روابط عمومی شرکت رنگ‌های صنعتی ایران، وزیر محترم نفت به همراه معاونین و مدیران ارشد وزارت نفت امروز از غرفه شرکت بازدید بعمل آوردند و با مدیران شرکت گفتگو نمودند.

در این بازدید آقای مهندس دهقانی رئیس هیئت مدیره شرکت رنگهای صنعتی ایران ضمن معرفی اجمالی محصولات شرکت اعلام نمود این شرکت با اتکا به دانش فنی متخصصین خود سبد جامع محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی را تهیه نموده است. ‌وی اعلام نمود استانداردهای بین المللی مورد نظر وزارت محترم نفت برای محصولات مذکور اخذ گردیده است.

ایشان اعلام نمودند شرکت رنگهای صنعتی ایران بعنوان یک شرکت تولیدکننده دانش بنیان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و ارائه محصول به کلیه شرکت های زیر مجموعه نفت می باشد.

وزیر نفت
مقام محترم وزارت جویای سهم فروش محصول این شرکت به شرکت های تابعه وزارت نفت گردیدند و اعلام نمودند از شرکت‌های دانش بنیان مثل شرکت رنگ‌های صنعتی انتظار است در جهت تحقق شعار سال نسبت به همکاری با این وزارت خانه کوشا باشند.

آقای مهندس دهقانی نیز در ارتباط با این موضوع فرمودند این شرکت با تمام ظرفیت فنی و توان تولیدی خود در جهت همکاری با مجموعه عظیم نفت و گاز و پتروشیمی وارد میدان گردیده است، ولی انتظار دارد شرکت های مذکور نیز نسبت به شرکت‌های داخلی نگاه باورمندی داشته باشند و ‌خرید دانش و محصولات شرکت های داخلی استاندارد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مقام عالی وزارت در پایان به معاون مهندسی، پژوهش وفناوری فرمودند نسبت به برطرف نمودن دغدغه های این شرکت و سایر شرکت‌های توانمند داخلی دیگر جهت حضور پررنگ و شفاف برای ایفای نقش پر رنگ در تولید و فروش محصولات استاندارد مورد نیاز صنعت نفت بسترسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Button